sobota, 16 kwietnia 2016

Krótka informacja dotycząca komentarzy


Również w moim przypadku sprawdza się powiedzenie, że człowiek uczy się całe życie a i tak głupi umiera...

Ten blog to dotatek do mojego życia. Bardzo ciekawy i wciagający ale nie jest to coś czym zajmuję się profesjonalnie. W związku z tym popełniam błędy. Przed chwilą dzięki Weronice odkryłam, że dodawanie komentarzy jest utrudnione przez Goolgle +. 

Nie zaprzeczę - tworzę bloga bo lubię i przynosi mi to radość, jednak miło by było widzieć odzew ze strony czytelników. Po ilości wejść na bloga szczególnie w ostatnim tygodniu widzę, że wiele osób tu zagląda jednak komentarzy wciąz jest mało. 

Mam nadzieję, że teraz dzięki odznaczeniu jednego kwadracika będzie to dla was prostsze i częściej będziecie dodawać mi otuchy komentarzami:) 



3 komentarze: