środa, 6 lipca 2016

Kate w Muzeum Historii Narodowej

Kate jako patronka Natural History Museum od 2013 roku ogłosiła zwyciężcę nagrody roku podczas dzisiejszego wieczoru.










Nagroda została przyznana muzeum Wiktorii i Alberta w Londynie i ma ona zachęcać do odwiedzania tego miejsca. Została przyznana na podstawie kryteriów takich jak: podjęte przedsięwzięcia, zapewnianie dziedzictwa danemu miejscu oraz jego wpływowi na przyszłość, zaangażowanie i poszerzanie wiedzy.






****

Które miejsca brały udział w konkursie?


1. Arnolfini - centrum sztuki współczesnej z Bristolu.

2. Bethlem Museum of the Mind - zawierąjace kolekcje archiwalne zabytków, oraz oferujące informacje o wspieraniu zdrowia psychicznego.

3. Jupiter Artland - z okolic Edynburga, łączące sztukę, naukę z otaczającą ja naturą,

4. Victoria and Albert Museum - łączące ponad 2 miliony przedmiotów z całego świata, od mody, reźb po fotografie, meble i wiele, wiele innych.

5. York Art Gallery - posiadające najdroższą i najbardziej efektowną kolekcję ceramiki.




***
Według uczestników Kate na kolacji zjadła szparagi, przystawkę z przepiórczych jaj oraz danie główne czyli kwiaty z cukinii z ziemniakami. Wyszła jednak przed deserem,


Dzisiejszy strój to nowa sukienka od Barbary Casarola


net a porter

Do tego szpilki Schutz. To nowa firma w szafie Kate :)


schutz

*****

Pojawiły się również spekulacje na temat nowej podróży Kate i Williama z dziećmi do Kanady na specjalne zaproszenie Justina Trudeau, premiera Kanady. Na razie są to nie potwierdzone informacje.
Ja bym była bardzo za:)


Dzisiejsza fryzura Kate bardzo mi się podoba i przypomina mi o czasach przed drastycznym skóceniem włosów:) Mam nadzieję na więcej takich.



*****

Na instagramie pojawiły się też nowe zdjęcia George'a Charlotte z nianią w parku.








Dzisiaj sama byłam w hyde Parku i pod pałacem Kensington mając nadzieję na spotkanie Kate albo chociaż niani z dziećmi - nie miałam jednak wystarczająco dużo szczęścia.. Mam jednak nadzieję, że kiedyś w końcu uda mi się spotkać ich tak bez zapowiedzi:)



2 komentarze:

  1. Kiedy uzupełnisz poprzednie wyjścia Kate?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tgodniu, do soboty. Miałam troche wakacji, wyjazd i brak laptopa ;)

      Usuń