sobota, 19 marca 2016

Szczegóły dotyczące filmu o Królowej Elżbiecie.



Dziś dowiadujemy się nowych szczegółów na temat dokumentu z okazji 90 urodzin Królowej. 
Jak już wiadomo, całość będziemy mogli zobaczyć w Anglii na kanale ITV w niedzielę Wielkanocną od 20.00. 

Prawdopodobnie w Polsce będziecie mogli obejrzeć transmisję tutaj:
 http://naszapolska.tv/?telewizja=ITV




W dokumencie poznamy fakty z życia Królowej, będziemy mogli być z Nią podczas jej pracy i życia prywatnego. Zobaczymy jaką jest insipiracją, jaką ma energię i poczucie humoru, zobaczymy także jej miłość do koni.  Myślę, że będzie to bardzo ciekawy dokument. 

Będziemy mieli szansę wysłuchać wywiadów z członkami rodziny królewskiej, m.in. z Kate, Williamem, Harrym, księciem Karolem czy z księżniczkami Beatice i Eugenia.




Kate mówi w swoim wywiadzie, ze Królowa daje jej delikatne rady jak zachowywać się publicznie od czasu ślubu z Williamem. Mówi też, że wydarzeniem które najbardziej zapadło jej w pamięć była wizyta w Leicester. Dodaje: "Byłam tam bez Williama więc byłam pełna niepokoju. Sam fakt, że Królowa poświęciła czas by być pewną, że ja jestem zadowolona i to że opiekowała się mną - świadczy o jej opiekuńczości"




Księżna mówi, ze przyjście na świat Charlotte było bardzo ekscytujące dla Królowej. Cieszyła się, że George będzie miał małą siostrzyczkę i była jednym z pierwszych gości w Pałacu Kensington by poznać małą Księżniczkę.

Dodaje też, że George zwraca się do prababci Gan - Gan i za każdym razem gdy odwiedzają Królową ma  ona dla dzieci mały prezent.




itv
Opublikowano też zdjęcia, screeny z filmu na których widzimy Kate i Williama na bankiecie, z którego nie było żadnych oficjalnych zdjęć. Mogliśmy zobaczyć jedynie zdjęcia z samochodu podczas drogi do Pałacu Buckingham. Było to wyjście w tiarze wiec tym bardziej byłam ciekawa jak wygląda suknia Kate. Teraz moja ciekawość jest bardziej zaspokojona:) Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek zobaczymy zdjecia z tego wydarzenia a tu taka niespodzianka!




*********

Na razie nie ma oficjalnych wyjść Kate. Przed nami podróż do Indii!!

2 komentarze:

  1. program na pewno będzie ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się, mam nadzieje że będziemy go mogli obejrzeć w pl

    OdpowiedzUsuń